Podpora je součást počítačového a IT poradenství

Podpora slouží k tomu, aby se klient mohl v případě jakýchkoli problémů spojit s některým z našich pracovníků, který se pokusí klientovi pomoci s jeho problémem. Tato podpora může probíhat několika formami. Od osobní návštěvy pracovníka přímo u klienta přes telefonní rozhovor až k emailové komunikaci nebo komunikaci přes ICQ. Informace o kontakních údajích je možno nalézt na stránce s kontakty.
Hardware a software - podpora

Hardwarová podpora slouží v případech, kdy klient zjistí problém se svým hardware, např. počítač se po stisku startovacího tlačítka nespustí nebo pokud nefunguje vysouvání CD či DVD mechaniky.
Pokud klientovi nefunguje jakákoli aplikace nebo její součást, je možno také kontaktovat našeho pracovníka. V případě softwarové podpory je problém s tím, že náš pracovník nezná všechny aplikace (všechny typy software), proto možná nebude schopen reagovat na dotazy položené prostřednictvím emailu, telefonu či ICQ a bude nutná osobní návštěva.